ridgebacklover

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Hinner ju inte..

Av Linda - 4 oktober 2010 23:13

Bloggningen tar stryk, för jag har ju inte tid t.o.m farmen blir lidande..men men allt har sin tid, är det inte så?

I lördags var det loppis och det gick jätte bra, jag sålde massa gamla leksaker och kläder, kanon då kan jag köpa nytt på fredag när jag ska på mässa hihihi...

Efter loppisen blev det smörgåstårta för att fira J som fyllt jämt.

Söndagen började med Mickelsmäss och sedan var det simpremiär för Minna :-)

Åh hon började gunga och klappa händerna när vi kom in och ville bara kasta sig i poolen.

Eftersom jag e nytatuerad får jag inte bada så det blev Pappa-Minna bad. Det gick sådär, jag fick gömma mig bakom en pelare för så fort hon såg mig började hon grina.


Idag tog vi en kvällstur till thuns för att byta ett plagg och lämna tillbaka en jacka som var för stor till Minna, jag har köpstopp och skulle absolut INTE köpa något....självklart kom jag hem med en ny jacka och en ny mössa :-) Thuns är farligt!

Ikväll har vi i princip tömt hela arbetsrummet så snart kan väggen rivas och vi har ett stort kök :-) :-) :-)


Jag är mätt på kanelbullar oxå, eftersom det är kanelsbullensdag har det hamnat två i magen....tur att det e träning imorgon!


På torsdag kväll slår jag rekord i vuxenpoäng....då ska jag på mitt livs första FÖRÄLDRAMÖTE!!! OJ hör ni hur det låter, vad gammal jag känner mig, föräldramöte liksom!!! Jag samåker med grannen, det e skönt att känna någon som har barn på samma dagis.


Just ja har ju glömt berätta att jag ska ut på äventyr oxå :-) Jo minsann lördag den 23.e oktober ska jag och tre tjejer till bila till gävle och gå på ladies night! Hela paketet med mat o allt, oj vad kul det ska bli :-)


Go´Natt Kära Läsare :-*





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 12 maj 2018 23:55

Hehe, läste precis inlägget innan och såg mina planer för detta år, Trix och jag tävlade startklass i januari och vi VANN med riktigt höga poäng. Så uppflytt till klass 1-check Vi tog vår mästartitel för tre veckor sedan - check Känns all...

Av Linda - 12 maj 2018 23:52

Ja nu var det länge sen igen! Vi har sommar!!! Heeeeelt sjukt väder just nu! Högsommarvärme i maj, värmebölja med 25-30 grader. Man märker att nauren har lite svårt att hänga med, all grönska exploderar och vitsippor trängs med gullvivor och rabatt...

Av Linda - 30 december 2017 10:27

Så var det snart dags att träda in i 2018 och det gör jag med glädje. 2017 kan med glädje gå och gräva ner sig och blekna bort, vilket skitår!!! Kör väl en sammanfattning för visst finns det väl några små ljusglimtar?? ;) Året firades in på Fue...

Av Linda - 24 augusti 2017 23:39

Den fortsatta sommaren fanns det inte mkt att skriva om, den tillbringade jag i en konstant smärta, olik ngt jag någonsin upplevt! Att ligga i en solstol blev en vana, inte kunna sitta, mm mm att ha ständig värk, ofattbar värk som det bara var at...

Av Linda - 21 juli 2017 23:34

Jaha ja, nu vart det sådär länge sedan igen... borde ju ha all tid i världen men nu är det orken och lusten som tryter! För två veckor sedan fick jag äntligen träffa ryggkirurgen, en ordentlig utredning och det blev bestämt att v34 blir det opera...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards