ridgebacklover

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Linda - 15 oktober 2010 23:56

Bf råder här hemma och det känns lite tomt.

Minna är i tryggt förvar hos mormor och morfar och jag o M har varit på 3D bio och sett Avatar-the last airbender, en film baserad på nikelodeons teknade serie med samma namn.

Som vanligt när något baseras på en bok eller en längre serie blir ju filmen lite halvdan eftersom man missar måååånga detaljer men overall en bra film med läckra specialeffekter som gjorde sig i 3D.

Väl hemma blev det hemmajobb och vi har nu satt upp allt innertak i min walk-in-closeth :-) Bra det blir!!!!!


Imorgon ska vi fortsätta jobba och sedan kommer mina föräldrar och lämnar Minna samt äter lite mat här.


Tidigare idag var vi förbi ikea och rusta och kollade in lite lampor, mattor och möbler, vi hittade en ny kökslampa på ikea, jättefin :-) och så letade jag garderob till Minnas rum men hittade ingen jag gillade (och alla var rätt dyra från 2500:-) så var vi förbi jysk och där var det jätte rea, och där stod den, den perfekta garderoben! Så nu har vi bokat en och ska hämta den imorgon :-)


Här e lampan (snyggare i verkligheten) det bra är ju att man kan montera den lite hur man vill och att den lyser upp hela köket i lite olika vinklar:

  


God Natt 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards