ridgebacklover

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Linda - 9 oktober 2010 16:55

Igår var jag och mamma på underBARA barn mässan :-) Den var sååå rolig, jag fyndade meandi och Nova star kläder och fick massor gratis, tanborste, tandkräm, blöjor, duschcreme, salva mm mm.

Vi var även på den kombinerade hus och hemmässan men den var lite av en besvikelse med mest svindyra utställare (det bästa på den mässan var nog chokladpralinerna ;-) )

Jag hade tänkt fynda lite inredning till huset men kammade hem noll!

Nåja vi var ju där för barnmässan och förutom låååånga köer överallt var det en roligmässa med hög kvalité.

Jag ska se till att Minna får vara lite modell med sina coola jeans och hoodie från Nova Star det e så fint!


Idag har jag gjort gardiner till Minnas rum, jag hade tänkt göra gardiner med hand och fotavtryck men det får bli en tavla sen, istället blev det lite stenciler och tygfärg, självklart fick ju Minna vara med (fast på eget tyg, inte gardinen ;-) )

Jag blev nöjd iaf:

  

Det är ialla fall ingen som har en likadan :-)


Vi skulle ju åkt till dalarna idag men tyvärr blev ju C´s M sjuk :-( :-( så nu längtar vi tills de e friska och vi kan åka upp!!

Btw C, Minna älskar sin vagn som hon fick av er i födelsedagspresent :-)

"Brum brum" säger hon och springer runt i hela huset med den!

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards