ridgebacklover

Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Linda - 29 oktober 2010 20:32

Jag e knökförkyld men ingen feber så jag står på benen iaf :-)

Idag kom väggorden jag köpt via nätet :-)

Jag hade inga som helst föraningar, men åhhh vad bra det blev, det e fortfarande inte uppsatt i sovrummet, där blir det två blommor upp över nattduktborden och sedan ordet carpe diem emellan.


Men i Minnas rum och i hallen e det klart, inte alls lika fint på bilderna då texten ser sne ut, men det är den inte, det blev bara sååå bra (men bör ses live :-) )


Hello kitty på Minnas garderob

  

Sedan blev det en älva som hamnade över tavlan som jag gjort med Minnas hand och fot avtryck :-)

  


Och i hallen (på ena väggen strax över bröstpanelen)

  

Det står Live every moment, laugh every day, love beyond words.


Jag e jätte nöjd och måste genast kolla upp ngt snyggt till köket :-)

Bilder på sovrummet kommer när det e klart ( om det blir bra) ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards