ridgebacklover

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Linda - 28 februari 2012 09:03

Kom snö inatt :-( med 2,3 plus ute är dert snart bara slask och isgata igen, typiskt februari! ÅÅh vad dagarna går lååångsamt...hihi nä de gör de väl egentligen inte men när man står och tittar på äggkläckaren går det långsamt ;-) Imorgon ska äggen lysas, spännande!


Min lilla unge satt på min mage och hoppade 06.30 och ropade "Gå upp nuu maaammaaa" Suck, zombiemode! Men efter en stooor latte kom även jag igång och nu är all tvätt vikt och sorterad, huset är dammat och dammsuget och disken bortplockad. och klockan är bara 9!! Fan vad jag e hurtig då ;-) Händer ju bara typ 1 gång om året! Har fått endel uppslag nu oxå så nu ska det ommöbleras lite här hemma, målas i arbetsrummet, modifieras i badrummet samt pysslas lite här och där. INNAN våren är här på riktigt för då blir det utejobb som heter duga!!


I söndags råkade Minna ramla över en schäfer som svarade med att markera aningens för hårt och kraftigt och det resulterade i att fick märken runt ena ögat och lite här och där i ansiktet. Usch fy faaan vad rädd jag blev när det hände, sjukt otäckt!!! Vi var till läkaren igår som bara konstaterade att ögat klarat sig bra och dokumenterade skadan för framtiden.


Igår bokstavlign bodde jag i telefonen (mest pga dessa j-lä köer) för att försöka strukturera upp ekonomin, och sedan blev det en update på hemsidan (jobbets) idag blir det mindre telefon, mer ekonomi, justera prislistan och ev ännu en update på hemsidan. Funderar på att ta mig en tur till nyöppnade K-rauta för att kika om de har ngt av värde :-)


Har bokat in mig på massa fotokurser som blir inställda hela tiden :-( trist när man ser fram emot ngt, får se hur det blir med den jag anmälde mig till igår!! Har bokat in en tvillingfotografering i slutet av mars, shit vad kul och spännande! Hoppas jag får till några bra bilder, men hade gärna gått ngn kurs till innan. (denna fotografering kommer jag att göra gratis men det kan ju vara startskottet för ngt ;-) )


Nä upp med rumpan ur soffan, låt denna dag fortsätta i samma härliga tempo som imorse :-))) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards