ridgebacklover

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linda - 5 februari 2012 23:42

Idag har vi varit på knattebio och sett Vem? Vilken höjdare, oh vad Minna tyckte att det var spännande, hon goffade popcorn och hinkade cola och tittade storögt på skärmen. Detta ska vi göra om! Många gånger! :-) Det största skrattet stod Minna för mitt i filmen då Lilla Björn slänger filmjölk på Stora Björn och stora Björn blir JÄTTE arg och vrålar "Dumma Unge" då pekar mitt skrot på skärmen och ropar högt "Pappa!" Hela salongen asgarvade, såklart jag oxå! ;-) Busfrö!


Har fotat endel i helgen men pga kylan har det blivit dåligt med utomhusbilder, läääängtar till sommaren!!!

Här kommer iaf en bildkvalkad på mina favoriter so far... (sista bilden är ett hjärta jag ritat med en ficklampa, M tar bilden..ett litet trix vi fick lära oss på kursen :-) )

               

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards