ridgebacklover

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Linda - 15 februari 2009 19:52

Gårdagen var trevlig och lagom med trevligt sällskap och goda buffé :-)


Vi kom hem rätt tidigt, så det blev ett par timmar framför tvn oxå.


Imorse tog vi en riktig sovmorgon och sen åkte jag på loppis med grannen carro, vi hade jätte trevligt men ingen av oss fyndade något (jo just ja carro hittade en söt leksaks larv till emil, nu när han lärt sig gå :-) )


Väl hemma har M och jag möblerat om i sovrummet, det blev jätte bra nu kan man enklare använda nya toan ( jaaa använda den har man ju kunna gjort tidigare hahaha, men nu blir det lättare att komma in i den utan att sängen e i vägen!)


Imorgon e det jobb då jag bytt bort min onsdag (tack C) för på onsdag e det dax för första ultraljudet.....spännande!!!!

Sen har jag faktiskt bokat upp ett biobesök med mamma och Liam, om inte ultraljudet drar ut på tiden ska vi gå och se Bolt kl ett :-)


Ha en fortsatt trevlig söndagskväll!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards