ridgebacklover

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Linda - 10 december 2011 23:06

Imorse for vi tidigt över till grannen K och hälsade på, jag har läng lovat att jag ska hjälpa honom att fotografera hans djur och nu var det dags med del 1. Eftersom det var några minusgrader blev kameran lite seg och i samband med stressade fåglar blev det inga klockrena bilder men endel ok. Jag kommer att besöka honom fler gånger med kameran i högsta hugg ;-)

         


Efter en dryg timme var vi som frusna isbitar och vi for mot stan där det blev lunch och sedan mega fönster shopping. M behöver ny jacka och nya skor och jag behöver ett par skor, vi var runt lite överallt men hittade inget klockrent. Däremot hittade vi till Lager 157 och det var en jackpot, M fick ett par nya jeans, Minna fick t-shirts, två julklappar inhandlades och jag är numera en i "ålelål"-gänget med min egen sparkdräkt ;-)

      


Vidare till maxi för äkta storhandling, varsin kundvagn som vi knökfyllde, nu jäklar vill jag inte handla på en månad!  Hem packa upp, fixa middag, och sen ner i mysdressen. Imorgon ska vi på namngivningscermoni och innan dess måste vi passa på att hämta årets sista spånlass. Fortsatt trevlig helg på er! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards