ridgebacklover

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Linda - 26 april 2010 23:00

Idag har det varit riktigt varmt :-)

Hade lätt kunnat sola i bikini på altanen om jag bara haft tid, äntligen!!

Fattar inte att det varit i princip vinter tills nu, men nu verkar den vara över även om våren kanske bjuder på lite bakslag.

Det börjar ju bli dags för bygget oxå så nu vill jag ha varmt o torrt väder ett par veckor framöver!!


Även om jag inte hann ligga i bikini på balkongen tillbringade jag lite tid där med min dotter!

  Max böckerna är en favorit :-)  

Minna är jätte duktig på att lägga klossarna i rätt hål, kanske för att det e en hello kitty brio :-P


Idag har vi babysimmat och det var lika mysigt som vanligt, nästa måndag e det sista gången :-( men vi har anmält oss till nästa grupp och kommer att simma nere på stan på söndagar istället!


Jag anser mig besegrad och kommer att byta bort min telefon, den e för avancerad och jag blir bara irriterad hela tiden!!!

Gör en deal med en kompis och jag hoppas att jag blir nöjd med hans telefon istället :-P


I söndags var jag på loppis och fyndade en helt ny röd everest skaljacka :-)

Jätte skoj att bara betala en hundring istället för niohundra som ju jackan på intersport kostar...ok den e inte liiiika snygg men den duger och min ekonomi tackar!

  


I söndags var vi också och beställde en ny bilstol till Minna, den var inte gratis men bland de bästa med bra funktioner som vi gillade, sen har vi turen att få köpa en extra stol av syrra som vi kan ha i M´s bil, vi e ju beroende av två stolar nu när det blir en s.k fast stol.

  


Det känns som om jag e fullbokad med grejer flera veckor framåt men det e nog inte så farligt som det verkar, men ibland blir jag så less på mig själv som inte uppskattar hur jag har det.....ja ni som känner mig förstår nog.

Varför är det så vansinnigt lätt att haka upp sig och fokusera på det negativa???

Nä nu blev jag bloggdjup...ska bespara er det och önska alla läsare en god natts sömn!!!

God natt!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards