ridgebacklover

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Linda - 17 april 2010 18:08

Idag har ví haft en underbart mysig familjedag.


Vi började dagen med att M hjälpte grannen och jag städade bilen och Minna tog en tupplur, sedan vid halv tolv åkte vi ner på stan!

Det var jätte skoj att gå runt i affärer, vi lunchade på subs och fikade sedan med varsin glass :-) (ja Minna fick lite frukt istället)


M fyndade mobilt internet till datorn, och jag fyndade en ny mobilväska :-)

  


Självklart blev det lite turer i barnlädesaffärer och jag hittade jätte fina kläder till Minna på lindex och polarn och pyret 

        


Vi var in på ett bageri och köpte färskt bröd, så imorgon blir det lyxfrukost!

Som avslutning köpte min man en bukett bestående av 50 tulpaner till mig :-)

  


Nu ska jag göra en egen potatissallad och det blir det grillat....mums!


Tillägg:

Glömde ju skriva att vi även var in på rough stuff och han kikade på våra tatueringar och kommer att hjälpa oss fixa till de vi inte e nöjda med samt att vi ska boka tid för nya gaddningar :-) :-) skönt att äntligen fått ändan ur :-P

Den 29:e ska vi tillbaka och boka tid!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards