ridgebacklover

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linda - 18 mars 2010 21:41

När jag parkerade utanför jobbet imorse, klev jag ur bilen och gick på snön in till jobbet....när jag skulle åka hem ett par timmar senare fick jag hoppa in via passagerar sidan :-P

Så här såg det ut: (lite dålig bild tyvärr)

  

Vårflod!!! :-)


På lördag ska jag på kurs med jobbet och det ska bli jätte kul, vidareutbildningar e alltid bra! .-)


Igår var jag hos tandläkaren och fick positiva besked, inga hål och dessutom lite pengar i potten så det blev bara 40:-

Det betalade jag med glädje :-)


Der har blivit väldigt lite bloggning om kili, han e rätt nöjd med hemma livet tror jag men på måndag ska han få vara med mig hela dagen på jobbet, första gången på jätte länge!

Jag har lyckats få ner honom i vikt och jag längar till våren och sommaren när man kan börja röra sig i skogarna igen!

Är det ngt han kan så e det att se riktigt sugen ut på vad man än stoppar i sin egen mun :-P

  






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards