ridgebacklover

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Linda - 2 mars 2010 09:24

Jag var ju lite förkyld innan magsjukan...men den var som bortblåst då...lagom till ryggskottet och bra mage kom den tillbaka :-(

Så nu är det en öm rygg och dunderförkylning istället...


Var ju iaf hos kiropraktorn igår, lämnade Minna hos farmor som hade henne tills M slutade så slapp jag den belastningen.

Det gick bra hos kiron...hon hittade massa låsningar och vi pratade om träning som jag ska börja med för att bygga upp lite svaga muskler.

Samt  lite att tänka på i vardagen.


Minna har en förskräcklig hosta :-( :-(

Hon hostar o hostar tills hon får kruppliknade anfall, tappar andan och blir jätte rädd o börjar gråta.

Det e verkligen jätte hemskt, inatt satt jag uppe med henne mellan tre och fyra och sedan fick hon somna bredvid mig i min säng, då lugnade hon sig lite, tills det var dags för nästa attack kl sex....

Så vi e båda väldigt trötta idag!

Nu har hon hostat och snorat sedan vaccinsprutan och det e ju nästan en månads sen (och så blir det ju bara värre) jag har ringt bvc men det säger bara att jag ska avvakta om hon inte får feber....det finns tydligen ingen bra hostmedicin till småttingar!


Oj oj vilken sjudoms blogg!! Men e det bloggen om mitt liv så e det mkt sjukdom just nu tyvärr!


Akili mår iaf jätte bra och imorgon får vi en blondin på besök.....grannarna ska åka bort och då får deras golden bo hos oss ett par dagar....jag tror att Akili kommer tycka det e toppen :-)


Nåja so long så länge hoppas vi e friskare när vi hörs igen och att det slutat SNÖA!!




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards