ridgebacklover

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Linda - 16 april 2009 10:56

Nää kan bara inte med att sitta bort en hel dag (känns så skönt att jobba imorgon så lite rutiner återinställer sig ;-) )


Tror det blir skåpsstädning idag!!


Slänger in en bild på mina odlingslådor som alltså e pallkragar (inte standard mått) som jag målat svarta :-) de kommer att kläs med markväv och sen fyllas med jord.

Jag har planerat att odla sockerärtor, potatis, lök, morötter, dill, rädisor, babyleaf sallad, vanlig sallad mix.....ja det e det jag kan komma på ja och basilika.

minst fyra till lådor ska upp tids nog.


Lägger även in ngn grävbild :-)  

Av Linda - 16 april 2009 09:06

Har varit vaken sen halv fyra, har haft en orolig känsla i magen som kommer ibland.

Ute regnar det så det passar väl perfekt med mitt "vill inte göra ngt idag" humör.


Inte blev det bättre av att Akili spytt inatt (hästskit dessutom mmmums)

:-/.


Till det positiva hör att grävaren kom jätte långt igår på bara tre timmar :-)

Så grunden borde vara färdiggrävd till helgen M e så taggad att komma igång.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards