ridgebacklover

Alla inlägg den 4 april 2009

Av Linda - 4 april 2009 16:40

Just nu sitter jag i strålande sol på altanen :-) bättre än så här blir det inte en dag i början på april :-)


Idag har M och jag varit i västerås och hämtat/köpt pallkragar som jag ska ha som odlingslådor, har varit ute efter det länge men de e så nedrans dyra.


Men så äntligen blocket fyndade vi som vanligt :-) Det kommer att bli en köksträdgård med massa ätabara saker tex morötter, dill, basilika, gurka mm. mm. och självklart potatis.


Igår var vi hos grannarna Jenny och Jimmy och blev bjudna på mat...åhhh vårens första grillning, grillspett...behöver väl inte ens skriva hur gott det va!!


Eftersom jag inte har någon jord att fylla mina odlingslådor med och eftersom det fortfarande e ca 20cm snö där dom ska stå (fast det börjar så sakta smälta nu) får det pysslet vänta ett tag, nu ligger energin på att njuta av solen och försöka få hit grävaren som ska börja gräva grunden till bygget.


Nä bäst att ställa undan datorn nu så den inte får solsting......... 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards