ridgebacklover

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Linda - 22 december 2009 16:33

Åhhh vad mkt det e kvar!!!!


Dagarna e för korta, tänkte först skriva att Minna tar upp min tid men va faaan....tillbringa dagen med att städa eller vara med min dotter?? valet är jäkligt enkelt    det blir ju jul i alla fall, trots att dammråttorna frodas   


Idag har jag i alla fall hunnit med att göra julgodis (leilas rocky road) och rullat samt stekt massa köttbullar, slagit in de sista julklapparna och rensat lite i köksskåpet.


Snart kommer M hem och han fick beviljad semester så nu har vi två veckor ledigt tillsammans   

Blir grovstädning och knäck kok imorgon, tänkte testa ytterligare leila tips med knäcksmakerna vanilj, kanel och så orginal såklart :-)


Minnas julklänning har kommit med posten, åhh vad fin den e, hon kommer vara sötast i stan     lovar att ta massa bilder!


Lyckades i alla fall färga håret igår när Minna somnat, jag e nöjd det blev typ mahognyrött, ser lite friskare ut, synd bara att jag e så jäkla blek och inte blir det bättre när håret blir mörkare, dax att stuva fram solpudret!


Nä tillbaka till verkligheten, dax att beta av ngt mer på listan!

Må gott alla!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards