ridgebacklover

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Linda - 6 december 2009 14:58

Igår hade vi efterlängtad grabb fest, det var verkligen på tiden!!!


Vi mumsade kycklinggryta och drack gott!

Jag lyckades få i mig en del cider och baylies   

Sen hade vi kille turnering (kortspel) det var oxå jätte kul i goda vänners lag!


Inte allt för pigg hade jag hand om Minna hela natten som numera bestämt sig för att vakna sisådär en gång i timmen och kräva att jag ger henne nappen, eller matar henne, nåja hon somnar snabbt om igen och jag gör lika   


Jag stack i alla fall iväg på loppis idag och tokfyndade en ny jacka till pyret, ett babygym och lekmatta, en dvd, tre PSP2 spel och en väska   


Nu när Minna börjat äta så smått var det ju dax att testa tripptrapp stolen, så när jag kom hem från loppisen testade jag att mata henne i den, det gick kanon bra!

Hon fick morot och palsternackspuré och hon slängde i sig allt jag la upp (ca en halv burk, och det e mkt må ni tro)......ok liiiite kom ju utanför oxå   

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards