ridgebacklover

Alla inlägg den 10 november 2008

Av Linda - 10 november 2008 14:36

Jag har blivit utmanad av grabbmamman:


Regler:Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

      Jag fullkomligt älskar sött,skulle kunna leva på bara godis och bakelser!!.

  • Jag är livrädd för döden, kan inte ens prata om det.
  • Det bästa jag gjort var att flytta ut på landet! 
  • Jag tycker verkligen att jag har världens bästa jobb. 
  • Innan jag äter upp en macka måste den vara smörad på varenda millimeter, (vilket driver min man till vansinne).
  • Jag älskar tecknat och samlar på disney klassiker på dvd ( har 41 stycken).
  • Jag är en riktig slösare och har aldrig haft ett sparkonto.

Jag har inte så många bloggande vänner så jag vidarebefodrar utmaningen via mail till K, Z, Bez, Bugge,

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards