ridgebacklover

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Linda - 6 november 2008 17:35

Äntligen har jag hittat nya krukor :-) :-)

M kom med den eminenta idén att använda presentkortet från bauhaus så nu har jag shoppat krukor :-)

(han höll på att trilla baklänges när jag nämde vad slutsumman blev, men han höll med om att det kommer bli fint :-) )


Eftersom jag nyss kom hem och snart ska åka och träna får ni ge er till tåls till imorgon med bilder när allt e klart .-)


På verkstan hittade de ngn intryckning i kofångaren i fram så den12:e ska jag lämna in den för lagning, hoppas jag får lånebil då för de ska ha kvar den 9 dar!!!





Av Linda - 6 november 2008 11:52

Nu har akili och jag varit ute ~45min och det var helt fantastiskt väder :-)

Solsken hela promisen!! sååå mysigt...


när vi kom tillbaka till huset var slamtömmar gubbarna där= hela gården luktar fis.....mindre mysigt ;-) (fast akili tyckte det luktade gott)

Av Linda - 6 november 2008 09:11

Hahahaha kom inte på ngn bra överskrift :-)

Idag ska jag lämna in bilen på saab, för kontroll av bl.a dragkrok efter krocken med lastbilen.

Under tiden den e på verkstad lånar jag chevan och åker till ikea en sväng  :-)

Vi får se om jag hittar nya krukor där :-)


Snart e det dax för en powerwalk!!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards