ridgebacklover

Alla inlägg den 5 april 2015

Av Linda - 5 april 2015 15:29

pga Mikas halsfluss blev det lite ändrade planer ang. påskkärringracet då vi inte ville riskera att smitta ner J som är höggravid. Så Minna frick åka med Minna till Ramsta och påska runt där :) Jag kunde vara kvar hemma och skrotan kom hem med hela korgen full av godis!! SÅ nöjd!!

På fredagen åkte jag och Minna till Kista och Svensk Vinnare, vi träffade Midas uppfödare och snälla Johan lovade att hjälpa mig att ställa Midas :) jag är mkt nöjd med vårt Excellent och 1:a unghundsklass och det var på håret att vi fick CK!
Så efter tillbehörsshopping där jag i princip länsade Arrac outdoors realager åkte vi vidare till mamma på påskmiddag.
Eftersom M fortf. var lite hängig stannade han hemma med de andra två grabbarna.

Igår kom Ms familj och vi grillade och umgicks hela em och kvällen, sen åkte skrotan med farmor hem och ska stanna tills på måndag.

Idag blev det en riktig långpromis med grannen och nu är vi på väg till huvudstaden på lite äventyr :)

Idag har vi utmanat oss själva i en månad och jäklar vilka resultat!!! Så sjukt nöjd och ffa stolt över M :))

Nu önskar jag mig bara lite vårvärme så är tanten rätt nöjd!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards