ridgebacklover

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Linda - 8 februari 2015 10:48

dags för en update!
Igår hade jag hela EDP på middag, vi tackade av en kär kollega och en som arbetstränat. Tacos till middag och så hade jag gjort cheesecake till efterrätt :)
Cider och vin, 6tjejer med djurintresse oj så trevligt och roligt vi hade! Minna var utlånad till farmor och M höll sig i vardagsrummet :)
Fick en lång sovmorgon imorse och nu blir det frulle framför film!
Solen skiner, lovely!!

Har hittat ett nytt promenadstråk som jag bara älskar, har åkt dit varje dag nu i 5 dagar, ska dit idag igen efter frukost. Tänkte bara ta med mig Trix så att vi får chans att träna lite.

Surfar så mkt hundträning just nu och blir så avundsjuk när jag ser alla otroligt duktiga ekipage! Önskar av hela mitt hjärta att jag är där ngn dag och andra kan inspireras av mig :)

Snöööö imassor har det kommit, kunde gott ha fått komma i december istället men jag är tacksam för att det inte är så nedrans kallt iaf.

M stortrivs på nya jobbet och jag längtar efter att våra planer går i lås på mitt.

Nä frulle va det :) sen ut i sooooolen!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards