ridgebacklover

Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Linda - 17 augusti 2014 23:56

Sommaren har släppt sitt grepp och hösten är i antågande, sorgligt men inte riktigt så hemskt som det brukar kännas tack vare denna kanon sommar!
Förra helgen var vi på tivoli och förutom karuseller plockade vi givetvis med oss gosedjur hem :) sen blev det 40-års fest med lekar mat och dryck, riktigt nice!

Veckan fylldes med jobb och såklart pyssel hemma, en agilitybana börjar ta form, förrådet är nästan klart och lite annat smått å gott har blivit gjort.

I fredags blev jag firad av underbara J och vi var på krogen till Uppsala peace festival och sedan vidare till krogen igen, riktigt riktigt trevligt och roligt!
Eftersom det var jaktpremiär fick vi sjuss hem så lagom när jag stöp i säng drog gubbarna iväg till skogen. Lördagen blev hemma dag med gräsklippning, snickerier och jobb.
Idag skulle vi stått på loppis men eftersom det regnade åkte vi ut till landet och hämtade ved det slutade med att vi även fick med oss syrenbuskar och kantareller.
På vägen hem var vi med om ngt lite mindre trevligt när jag körde small det till helt plötsligt och jag tror att däcket exploderade på kärran men istället kom det rullande i full karriär! Det slutade bra iaf och vi kunde skratta åt händelsen ;)
Nä nu dags att sova, jobb i en vecka och sedan två och en halv veckas semester!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards