ridgebacklover

Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Linda - 8 februari 2014 19:23

Ja inte har vi behövt vabba för minna än iaf...men M är tokförkyld med influensaliknande symtom och igår satte det igång för mig...hosta tryck/slem i bröstet och ont i kroppen...bläh! Väldigt glad att skrot är pigg :)
Imorgon börjar hennes älskade dansskola..SOM hon längtat! I typ flera månader ;)

Igår servade jag min bil, skönt att ha det gjort även om det sved i plånboken. Efter det var vi och såg Frost, oj vad bra den va!!
Det var första gången jag såg Minna så engagerad och inne i en film. Hon började tom gråta vid ett tillfälle. Det knep i mammahjärtat! Gullungen!

Idag skulle vi ha åkt till åland men eftersom vi båda vuxna är hängiga blev det soffan istället.

Snart är det dags för mello igen och lite lördagsmys, jag hoppas på att vakna frisk o pigg imorgon för på måndag ska jag och kollegan ut på ett mkt spännande äventyr!! :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards