ridgebacklover

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Linda - 13 januari 2013 22:59

Skulle blogga från datorn igår då jag haft sår+plåster på bloggtummen men det gick inte alls!! :/

Har haft en skräckupplevelse då jag för ett dygn trodde att jag tappat bort min bilnyckel. Letade i hela huset flera ggr om och gav tillslut upp, efter samtal med Biva, med kostnad på ca 5000:- och en väntetid på ca 1,5 vecka höll jag på att bryta ihop. M fick lämna skrot på föris dagen efter och S lovade att jag skulle få låna hans bil. Bestämmer mig för att ta en runda med hundarna och få lite syre....efter ca 30 min på rundan tittar jag ner och där är den.....nyckeln....my god viöken lycka!!! Den hängde så fint på en grankvist ner mot marken. Såååå skööönt!!!!

I övrigt har jag jobbat endel, det har varit rätt mkt att göra, och nu jäklar har jag anmält mig till teo.....ångest!!!

Idag har Minna och jag varit på bio, hon ville se tingeling men det var fullt så då fick hon välja ngt annat och valde sune i grekland. Hon var nog i minsta laget och ledsnade lite mot slutet. Jag tyckte att den va sådär....
Vi hade iaf en trevlig dag.

Iförrgår kläcktes de första kycklingarna för detta år, tre hamburger och en wyandotte sjukt söta!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards