ridgebacklover

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Linda - 25 augusti 2012 23:23

Av Linda - 25 augusti 2012 23:10

Dagen började med att jag blev väckt kl 7 av liten busig valp och sen liten dotter. Upp och ut till hönsen och pyssla med mat o vatten. Sen bar det av mot stan där jag mötte upp syrran och vi var på barnloppis ihop. Super trevligt o roligt! Fyndade lite kläder, ngn film och leksaker (eller tja minna fyndade ;)) efter ngn timme sa vi hejdå och jag drog till kista för att möta upp svägerskan. Vi började med lunch på texas longhorn, sen ble det seriös shopping bl.a två par byxor, tre tröjor, ett par assnygga converse, kläder till minna, lite små krams till Minna och så inte att förglömma, lillskrot tog hål i öronen!! Jätte duktig va hon, grät lite och tyckte det gjorde jätte ont men tapper som 17. Jätte fin blev hon! Hoppas nu det läker fint och problem fritt. Sen fikade vi med amerikanska vofflor och gick runt lite till. Jag hittade ett par stövlar "to die for" men fick hia mig lite tyvärr. Intet ont anade åker vi hemåt och svägerskan hänger på då vi bestämt att vi ska äta kräftor ihop. När vi kommer hem ser jag ytterligare en bil och tänker att åh vad skoj att svärmor är här :) släpper ut minna och packar ur alla tre hundra kassar, släpar iväg dem mot huset och hälsar på alla som står på altanen. Ser direkt att det står ljus tänt lite överallt och säger "åh vad mysigt" och då börjar alla sjunga ja må hon leva och peka förbi altanen.....jäklar!!!! Mitt soldäck är klart!!! Och precis så som jag tänkt mig i huvudet. Heeeelt stum och chockad fåe jag veta att de planerat detta i över 3 veckor och att de "äntligen" lyckats lura iväg mig en hel dag. Älskade familj!! Minna har varit fantastiskt duktig och inte gnällt ett dugg, nu sover hon gott med sina nya örhängen :) får se hur ont hon har imorgon...en bra dag helt enkelt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards