ridgebacklover

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Linda - 2 juni 2012 23:02

Det råder salmonellahyster bland hönsfolk just nu, det har upptäckt en smitta som inte sett i sverige sedan 80-talet. Jag hade en rel. långsökt men ändå yttepytte lite koppling till de smittade gårdarna så även jag fick kollas. Hönen provtogs och redan dagen efter kom svaret (via kära C) negativt!!! Wohoooo! Idag var vi på hönsbytardag och trycket var stenhårt mkt folk och hönsen gick åt som smör... Jag sålde allt levande jag hade med mig och köpte inte hem något alls, vill ju inte riskera att ta hem ngn smitta nu när jag vet att mina är friska :) minna sov hos farmor och det var jätte bra då vädret var blåsigt och svinkallt. Det e fan kallare än på julafton! Spöregn 5 grader och blåser som attan. Helt vidrigt, vi eldar och försöker hålla värmen, vinterjackan har hängts fram igen... :'( var faan är sommaren??? Imorgon ska jag hämta mitt efterlängtade objektiv! Tjohooo!!! Spännande! Får se hur mkt svordomar det blir innan jag lyckas få till det som JAG vill ;)) nä nu ska de gråblå slutas!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards