ridgebacklover

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Linda - 3 september 2011 20:25

Har ont ryggen :-( kan vara kombinerad otränad/träningsvärk/dålig säng/ onödiga lyft. Så länge jag håller mig i rörelse går det bra men så fort jag sätter mig är det tufft att ta sig upp. Dags för ett besök hos kiro.

Ett steg i rätt riktingskedde idag när vi hämtade våra nya sängar!!!! F-n vad nice, längtar tills det e dags att sova :-)


Lite loppis vid ikea blev det oxå och sen hem och börja snickra i gäststugan, skiljeväggen är nästan klar nu :-) :-)

Imorgon ska jag och M´s syster stå på parken, bra val av dag då det är marknad vid ulva kvarn, alltså ingen loppis där = förhoppningsvis fler besökare till oss ;-) Vi siktar på att vara där till nio. M ska fortsätta röja i gäststugan så vi kan göra en riktigt snygg verkstad därinne.


Nu ligger det 4 kinesägg och 5 japanägg i kläckaren, 16 dagars väntan så får vi se, håll tummarna för en japantupp och resten hönor!


Nu har jag skivat upp ett äpple och så ligger det lite choklad i smältaren, det är ju faktiskt lördag!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards