ridgebacklover

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Linda - 7 april 2011 22:00

Idag har jag för första gången testat en smoothie från naked juice bar på gränby och jag e toksåld!! F-n vad gott, kommer bli en standard så fort jag e där, nu måste jag bara testa alla smaker!!


Jäklar vilken storm det varit idag, plasten på carportstaket var ett minne blott och M fick klättra o snickra vid hemkomsten.

Men det e ju riktigt varmt nu iaf (7-9 grader) så nu har nästan hela vägen här hemma smält fram....lite deprimerande dock att jag för två år sedan "påtade" i trädgården....kan säga att det e typ 30cm snö på sina ställen här fortfarande!


Kan ni tänka er att det är 10-års jubileum för mig o kollegan C nu i april....10 hela år!! och vi e "still going strong"...typ iaf :-P

Vi har fått nya skjortor på jobbet och jag ÄLSKAR dom, de e så söta och jätte sköna att ha på sig. Jag e inget fan av jobbkläder men dessa gillar jag skarpt, och idag var det en djurägare som noterade min nya skjorta och tyckte att den var jätte fin och passade mig sååå bra :-) :-) Då blev det lite extra roligt att klippa klorna på hans jyckar!

Idag kom min käre man hem med jordgubbar så det blev kvällsfika alá sommar, minna mumsade för full kan jag lova...(ja det gjorde vi alla tre)

  


Och så den sista nyheten som heter Bella, Charlie har fått en fru (han ska få en flickvän oxå lite senare) Jag tror han blev helt överlycklig då de har snackat hela kvällen och när vi släppte ut dem på en flygtur satte de sig på bokhyllan i vardagsrummet och pussades och charlie tulade o tulade och gned huvudet mot Bella, så synd att jag inte filmade det för det var verkligen sååå gulligt!!

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards