ridgebacklover

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Linda - 13 februari 2011 22:01

Shiiit vilken snöstorm vi hade natten tillfredag och under fredagen, det kom ca 25cm nysnö och den yrde åt ALLA håll! :-( Helt värdelöst!


Nå så var det dags att ta tag i hallen och jag började måla så fint.....det blev så bra...tills tapeten började lossna. Suck bara att riva loss och börja om från början.

   

Vi bestämde oss för att tapetsera istället och på fredagen inköptes tapet och ny panel. Självklart köpte vi för lite tapet så det var bara att åka in på lördagen och komplettera med ytterligare en rulle. När vi inte kunde tapetsera klart på fredagen bestämde jag mig för att ordna i garderoberna, hoppade upp på en köksstol för att organisera lite högst upp, ja då välter stolen :-/

Det slutade med en bakåtvikt tumnagel och en rejäl blåtira på vaden :-(, fast det kunde nog ha slutat värre.

Nåja fint blev det iaf.

På lördagen testade jag o svägerskan ett nytt pass och det var verkligen sjukt jobbigt....något jag ska testa fler gånger såklart :-)

På eftermiddagen kom svärmor o svägerskan med sambo, vi åt älggryta och mumsade äppelpaj och hade det allmänt trevligt.

Vi lyckades oxå göra klart hallen (eftersom vi hade super bra barnpassning under tiden :-) )

Jäklar vad nöjd jag e :-)

  

idag har jag stått på loppis med svägerskan o mamma och det var totalt värdelöst, gick back rejält och det kändes som om jag slösat bort en hel dag på ingenting.

Det positiva var väl att jag fyndade två par jeans :-)

Nu laddar jag inför jobb o träning i morgon och hoppas att jag slipper frysa ihjäl då de lovat typ -16 hela veckan lång :-/ 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards