ridgebacklover

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Linda - 13 november 2011 20:20

Verkar som om alla stackrare e förkylda :-( Krya på er!!


Mässa i torsdags var jätte bra! Min mamma hade vunnit biljetter så vi förvntade oss gratis inräde, ja det var ju bara det att när kuveret kom på posten var det tomt :-( Så det blev till att betala inträde, på hälsomässan plockade vi på oss gratisprylar och jag köpte mig ett paket "babyfeet" som tydligen ska göra underverk för spruckna hälar..vi får väl se det! Matmässan var bättre än förra året, vi åt oss proppmätta på alla smakprover :-) Pasta, bröd, sushi, tårtor, kaffelatte, mm mm :-) Vi åkte hem vid femtiden och jag var hemma kvart över åtta!!! Morr, stackars dom satar som pendlar till och från Stockholm!


I fredags efter jobber mötte jag upp Minnas farmor utanför dagis och hon tog med sig Minna. Jag och M åkte till byggmax och fyllde kärran.

Sen blev det bygga järnet hela kvällen. På lördag förmiddag pratade vi med "farmor" och fick veta att Minna var väldigt dålig, jätte förkyld, hängig och låg :-( Min älskling! Jag ville ha hem henne samtidigt som jag ville bygga klart. Farmor tyckte att hon kunde stanna och när hon frågade Minna sa hon att hon ville stanna kvar så det fick bli så, men jag tänkte på henne konstant! Vi jobbade till ca 23.30 och imorse ringde klockan 07.00 bara ut och måla. Vid tvåtiden idag kom mitt skrot hem och tempen visade på 38,3 enligt farmor var hon MKT piggare nu så jag undrar vad hon hade för temp igår :-( :-/  M är fullbokad och kan absolut inte vabba imorgon och jag har inte heller ngn vikare så min underbara mamma ställer upp ett par timmar på fm och så stänger vi lite tidigare. Jag hade ju tänkt flänga hem för att fortsätta måla och fixa i hönshuset men min sjuka dotter går före såklart!!


Såhär såg det ut imorse innan isolering och alla ytterväggar:

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards