ridgebacklover

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Linda - 11 september 2010 20:35

Har nog en tillfällig svacka, inget känns sådär jätte kul just nu men jag hoppas att det e snabbt övergående!


Igår var M och jag ut på o´learys och käkade mumsig mat, oh vad mätt jag blev, det satt i ända tills imorse.

idag har Minna varit hos sin moster och sina kusiner hela dagen :-) Åh M och jag passade på att åka på veteranmarknad och sedan hem och pyssla.

När vi hämtade henne på eftermiddagen passade vi på att gratta syrran som nyss fyllt år!

Allt hade gått bra och det lät iaf som om de kunde tänka sig att låna henne fler gånger ;-)

Liam e ju som en storebror och passar och leker och kramar!

Tack sis för idag!!


Nu sover lillgumman som en stock och vi (som har sällskap av S och hans flickvän) ska snart lägga oxfilé på stekpannan, detta ska serveras med stekta kantareller och beasås.

Borde ju verkligen inte ha ngn svacka för sämre kunde man ju ha det :-P

Men så kan det vara ibland!


Imorgon väntar lite höstloppis och sen får vi se......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards