ridgebacklover

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Linda - 15 juni 2010 14:50

Idag blir det äntligen lite bilder på bloggen :-)

Jag har varit i stan o shoppat lite och snart är det dags att flänga ut till syrran och fira Minnas kusin Noah som blir 4år idag :-) :-)

Minna har noga valt ut en radiostyrd bil till honom i födelsedagspresent så vi får väl se om han blir glad :-)


Här e mina super coola skor jag fick av C hahaha jag skrattar fortfarande!!


  

Här e Minnas första foppa :-) rosa såklart! M´s foppa e bara liiite större :-P

  


Min nya fina fina vagn (eller tja Minnas vagn :-) )

 


Idag shoppade jag solskydd till bilstolen och ett spark/förvaringskydd att hänga på passagerarstolen :-)


    


Och sist men inte minst en sittdyna till vagnen på rea :-), den e vit o svart mönstrad på ena sidan och har värmande fleece på andra, alltså en för sommar och en för vinter.....snyggt o praktiskt!


Här e före o efter:

  

  


Jag har oxå kommit på en genial idé (tror jag) det finns nämligen inga vindskydd till phil and teds vagnar (typ fotsack) men jag har kommit på en super idé!

Lovar att blogga om den så fort jag genomfört det och ser att det funkar :-) :-)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards