ridgebacklover

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Linda - 31 maj 2010 22:14

Idag har jag mysfikat med S och hennes lille Noah och L med lilla Maja :-)

Minna och jag hade det super trevligt!


På eftermiddagen grillade jag, M, S och Matilda, alltid lika gott o trevligt och sedan satte jag igång med att hjälpa Matilda blondera sig, hon gick från svart till morot...till...gult...nåja.....nu sitter hon med sista laddningen blondering så vi får väl se :-P


När Minna somnat stack jag ut o sprang en stund och jag säger bara...lady gaga!! Tack för hjälpen!! :-P


Imorgon står det gräsklippning på schemat och så måste jag fortsätta fila på C´s och min "nya" idé för firman.

Vi får väl se hur lång tid det tar innan idén blir stulen!

Hittils har allt vi kommit på blivit stulet bl.a tandstenskampanj, seniorkontroll m.m, varför kan inte folk komma på egna ideér?? Eller kan man kanske ta patent på en idé? Nåja irriterande e det iaf :-P


Idag upptäckte jag en överraskning i en av odlingslådorna som inte används, förra året hade jag penseér i balkonglådor på altanen och när vintern kom och blommorna dött välte jag bara ut jorden i en av de odlingslådor jag inte börjat använda än.

Nu jäklar blommar det penseér där :-) :-)

Jätte kul, de e såå söta o fina så i år behöver jag inte köpa penseér :-P

    

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards