ridgebacklover

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Linda - 23 december 2010 18:58

Har haft två dagar på mig att städa klart men har inte fått ändan ur :-( Det e lite kvar i köket och vardagsrummet men jultomten sa att det blir jul iaf imorgon :-)


På köksbordet ligger det några klappar o väntar, de ska öppnas till frukosten, efter att Minna sovit på förmiddagen åker vi hem till min mamma o pappa och firar jul med hela tjocka släkten :-)

Jag ska koka knäck och baka en saffranskaka att ta med mig.


Nyss gjorde jag den godaste ris á la maltan någonsin, så jäkla god den blev!! Nu e jag som en stoppad korv.


Imorse var vi till Ikea och det var jätte lugnt där :-)

Det var utförsäljning på fyndlagret så M shoppade loss på två garderobstommar till mig som julklapp :-) :-)

Så nu har jag ytterligare ett skafferi i köket och halva garderoben till walk-in-closethen.

Vi passade på att äta lunch och sedan blev det sita minuten shopping på maxi.


Önskar alla läsare en riktigt GOD JUL!!

Av Linda - 23 december 2010 18:52

Jag saknar C, hon bor på tok för långt bort!!

Hon var ju den jag ringde när jag ville ha sällskap på stan, gränby, tivoli, bowlingbanan eller när jag ville bli klippt ;-)


Jag saknar Zingo....sjukt mkt.... bästaste kissen någonsin!


Jag saknar Minna när jag e ifrån henne :-)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards