ridgebacklover

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Linda - 14 november 2010 17:35

Tänk att helgerna går sååå fort!

Just nu sker nya saker på jobbet och som vanligt snurrar det ideér i huvudet...kul!! :-)


Helgen har varit lugn, igår var jag på barnmässa i fyrisho och blev lite besviken 90!! spänn i inträde och få utställare, M hade dragit till östhammar för att köpa våningssängen så det blev till att ringa pappa och tigga hämtning, så tillbringade jag och Minna några timmar där istället :-)

Men det skulle ju inte vara jag och jag tomhänt från mässan, så ett par meandi mjukisar och två leksaker till Minna blev det, så är julklapparna till henne avklarade!

Iår blir det minimalt med julklappar, roligare när man har lite pengar att spendera, förhoppningsvis blir det ett lass nästa år ;-)


Idag skulle mamm o jag åkt till hälso och matmässan i stockholm men vi bangade, istället blev det loppis, med en jätte fin kattgömma som resultat, och sedan var vi på simavslutningen.

Vi har ju fått en ny lärare (igen!) och denna gång är det en helt fantastisk tjej! Sp bra att jag funderar på att börja simma igen, men det får bli när ekonomin tillåter.


På kattfronten är det väldigt lugnt, Minna e ju högljudd och Akili lufsar runt så kissarna håller sig på "sitt" rum och e fortfarande lite rädda, men de får all tid i världen på sig, snart får de ju gå ut oxå :-)


Jagger busar:

  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards