ridgebacklover

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Linda - 22 september 2009 17:27

Det blev en tur till gränby där jag och M åt lunch tillsammans....mkt trevligt.

Sen sa M ngt som gjorde mig mkt förvånad.........vi behöver nog köpa lite mer kläder till Minna, så shoppa på du så får du pengar av mig....


Oj oj var det en bröllopspresent måntro?? Glad blev jag i alla fall och rätt har han, vi har inte mkt i stl 62 och snart har hon växt ur 56.


Så Efter lunchen mötte jag upp mamma och det blev seriös shopping (ännu roligare när ngn annan betalar :-) )

Jag hittadeäven ett par jeans åt mig, med rabatt kupong blev det 279:- och det e mkt bra pris tycker jag.


Till Minna hittade vi:

3 snygga basbody´s:

  


En jätte söt body med rådjur och två snygga byxor, lite tjockare nu till hösten/vintern:

  


En super söt klänning med matchande strumpyxor:

  


En fleecejacka med luva och en svart mössa:

  


Super sött set med klänning, body, och strumpor:

  


om blir så här fint ihop :-) :

  


Ja det var det, nu längtar jag efter att klä på henne alla fina kläder :-)


Det blev inget retaurang besök för att fira bröllopsdagen (förutom lunchen) men dock sushi medköpt hem :-)

Av Linda - 22 september 2009 09:47

Idag är det 2år sedan jag och M gifte oss.


Vad fort det går, och nu är vi föräldrar!!!


Det var i alla fall en fantastisk dag och en av de bästa i mitt liv :-)

      

Av Linda - 22 september 2009 09:39

Rygge mkt bättre, men inte bra.

Jag börjar bli less på att bara sitta hemma utan att göra ngt, man kanske skulle ta sig till gränby en sväng?

Det e ju ändå riktigt ruskväder ute så där vill man ju inte vara heller.


Igår satt jag och letade recept i gamla tidningar och fick lite tips på nya maträtter så vi får se vad veckans mat bjuder på.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards