ridgebacklover

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Linda - 10 juni 2009 22:24

säsongens sista grey´s och vilket avsnitt sen!!


Idag har jag jobbat hela dagen, A bjöd på tårta som hon gjort...mmmums vad god den va!! Med jordgubbar och choklad :-) Åt två stora bitar med ett leende!


Jag kan inte fatta att jag e mamma om två månader (allt mellan 4-8 veckor kvar). Just nu när jag sjunkit ner i soffan och slappnar av kan jag tala om att grodan försöker ta sig ut via naveln och höger sida ;-)


Imorgon ska M och jag ut och äta med M´s familj, vi ska fira hans mamma och syster som fyllt år.


Nu ska jag skaka liv i hunden som snarkar för fullt och har  däckat i soffan bredvid mig (snacka om skönt med större soffa, så man slipper ha en däckad hund PÅ sig :-) ).

Det e dax för sista hundpromenaden och sen e det min tur att däcka :-)

Av Linda - 10 juni 2009 07:58

här kommer en fantasilös uppdatering ;-)


En perfekt dag att jobba eftersom det spöregnar här.


Tänkte försöka hinna med att städa lite i innanmätet på huset oxå innan det e dax att åka.


Igår var dagen fulltecknad av föräldragruppsmöten men M och jag hann ialla fall med en middagsbuffé på java.... mkt gott :-)


Ikväll är det säsongsavslutning på grey´s anatomi!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards