ridgebacklover

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Linda - 31 maj 2009 23:03

Har precis kommit hem efter en myskväll på grannarnas altan, de smaskade sushi och jag åt pastasallad :-)


På tuna trädgård hittade jag mer än jag tänkt mig som vanligt men har inte hunnít plantera ngt av det, så jag har kommit fram till att jag helt enkelt inte hinner jobba imorgon utan behöver vara hemma och plantera hahaha, nä skämt å sido får se om jag orkar trycka ner lite i jorden imorgonkväll, annars vet jag precis vad jag ska göra på tisdag.


Bilder kommer!!


Idag lägger jag ut före och efter bilden på rabatten jag fixade till i går :-)

Av Linda - 31 maj 2009 09:11

Det här vädret ger en sommarkänslor om nåt :-) :-) och det ska tydligen fortsätta till onsdag.


I fredags blev det jobb hela dagen och sen en lugn kväll, igår startade jag tidigt och åkte på loppis, utan resultat.


Väl hemma tog jag tag i ytterligare en rabatt som behövde lite omvårdnad.

Jag rensade ogräs, la ut en ny kantduk som jag täckte med grus och fyllde på med jord.


På eftermiddagen svirades det om och vi gick på grillfest hos grannarna Dennis och Carro. Mkt trevligt med god mat, kubb spelning och roliga trevliga människor.


 Idag väntar lite bakluckeloppis och sen en tur till tuna trädgård :-)


Må gott alla!!!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards