ridgebacklover

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Linda - 29 januari 2009 18:57

Titta vad min kära man kom hem med till mig  idag :-)

Av Linda - 29 januari 2009 15:43

Eftersom dammsugning inte stod högst på min stilla sittande dag, har jag äntligen tagit tag i massa pappersarbete.


Högar och åter högar som sorterats, hålats och satts in i olika pärmar.

Man kan ju försöka låtsas att man har koll på allt ;-)

Så jätte skönt att ha det gjort för den här gången :-)


Sen har jag faktiskt pluggat lite ekonomi, med det inte sagt att jag lärt mig massor, men skaffat lite mera hum om olika saker :-)

Faktiskt inte så tråkigt som det låter!





Av Linda - 29 januari 2009 12:13

Så nu har jag varit hos kiropraktorn ,och som vanligt var det låsningar i höfterna och det löste hon lätt :-) :-) såå skönt.


Den brinnande känslan i vänster höft däremot e lite tuffare, det är en stor nerv som ligger i kläm och har jag otur kan det ta upp till ett år innan det e bra, men det kan oxå släppa över en natt.

Hon rekommenderade massage (vilket gör galet ont, tänk er den stöten man får när man slår i armbågen, den stöten fast i höften)

Fast det viktigaste är ju att jag kan fortsätta träna och att det inte är ngt "farligt" bara obekvämt.


Så nu blir det lugn och ro resten av dagen!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards