ridgebacklover

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Linda - 20 oktober 2008 17:40

Jag har gjort egen inlagd gurka :-) det e såååå gott, nu ska den bara stå minst ett dygn så är den färdig att ätas :-)

ved

Av Linda - 20 oktober 2008 17:37

Tjohoo

Nu jäklar kan det bli kallt i vinter för nu har vi rustat oss :-)

Veden e avklarad för i år och det känns jätte skönt, samma plåga varje år innan det e klart!

nä nu ska jag nog fira med att göra en brasa ;-)

Av Linda - 20 oktober 2008 12:38

På maxi idag hade dom utförsäljning av vissa blommor typ 2:a sortering, alla dom blommorna kostade 10:-/st!!!!!!


Va?! det de ju as billigt, jag shoppade järnet av snittblommor och orkideér :-) så nu står det blommor och doftar gott i varje rum :-) så här vill jag alltid ha det!!


ibland lönar det sig att vara på plats tidigt :-)

Av Linda - 20 oktober 2008 10:57

Allt gick bra för M och mig i stan och vi fick allt gjort, förutom det viktigaste :-( Sushi haket öppnade inte fören 15.00 på måndagar *suck* jag som laddat hela helgen!!!


Så det fick bli en tur till maxi istället och så blir det crabstix röra till lunch ( det e ju oxå gott :-) )

Ikväll blir det lammkotletter som vi fick av grannen igår, dom har nu slaktat av alla får och lamm och ska inte ha får längre :-( känns lite tomt i hagen mitt emot....vem ska nu få våra äpplen??


När vi kom till maxi såg vi stans bästa parkering (ni som varit på maxi vet ju att parkeringen där inte direkt e liten) och det var ju inte direkt så att bilen var en lång lasbil eller så *as garv*



Av Linda - 20 oktober 2008 07:14

Trots att vi höll på med veden till sent i gårkväll blev vi inte riktigt klara, det e väl ca 2 kubik kvar men det klarar vi av på tisdag!


Snart ska jag sjussa M till läkaren som ska ta bort en liten knöl på ryggen på honom, den har besvärat honom länge så det ska bli skönt att bli kvitt den.


Jag ska dessutom förbi banken och sen hämta lite företagspaket, och så har vi bestämt att äta sushi :-) :-) mums jag längtar redan!!


Jag har galen träningsångest, nu har det gått ca tre veckor utan ett pass och jag har gått upp 6kg!!!!!!

Det e helt galet, trodde inte det va så mkt :-(

Funderade på att åka på tisdag men M tyckte det va en dålig idé, eftersom jag fortfarande e svullen och han har nog rätt.

Får försöka hålla igen på alla onyttigheter istället ;-)

(fast det e ju inte lika roligt ;-) ;-)  )



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards